Συχνές Ερωτήσεις
1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
2. Προσθέστε τα στο καλάθι
3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο paperpoint.gr
4. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
5. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Επόμενο Βήμα»
6. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο λογαριασμό σας, στο tab Οι Παραγγελίες μου.
Κατάσταση Eλήφθη: έχουμε δεχτεί την παραγγελία σας.
Κατάσταση Σε Επεξεργασία: η παραγγελία σας ετοιμάζεται.
Κατάσταση Μερικώς Εκτελεσμένη: κάποια προϊόντα εκκρεμούν για να αποσταλεί η παραγγελία σας.
Κατάσταση Απεστάλει: η παραγγελία σας είναι καθοδόν σε εσάς με courier.
Κατάσταση Ακυρωμένη: έχετε ακυρώσει την παραγγελία σας.
Όταν η παραγγελία αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας) και μέσα από την πλατφόρμα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας.
Για αποστολές με ELTA Courier πατήστε εδώ
Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα:
α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας. Για να επιστρέψετε κάποια παραγγελία θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@paperpoint.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών. (επικοινωνήστε μαζί μας για να σας την αποστείλουμε).
Μπορείτε να παραλάβατε τη παραγγελία σας σε ένα από τα δύο καταστήματα της Αλεξανδρούπολης. Θα μας βρείτε στη οδό Ελ. Βενιζέλου 49 και στο 3ο χλμ Αλεξανδρούπολης - Παλαγίας. Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε εδώ